Lita på sin magkänsla???

Idag ringde jag barnmottagningen men tyvärr jobbar inte Anders förrän onsdag så besöket där får vänta om inget akut händer. Maria får dock kämpa med kisseprov imorgon bitti för ska in och träffa psykologen så lämnar då också ett prov som ska skickas på odling. Så får vi se om han har nån urinvägsinfektion som behöver behandlas.

Jag har haft en lite bad feeling i min mage angående en sak och fick det bekräftat idag kan man säga. Så har ett jobbigt samtal att ringa imorgon... Sen får vi se vad som händer, jag uppdaterar imorgon! Men, jag litar på min magkänsla- det brukar väl ändå vara det rätta??

Nu är det nanedax, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Madde!



Vilken fin blogg du har! Massa känslor o tankar man får när man läser,har suttit o sträckläst hela bloggen... Vill bara säga att ni är verkliga hjältar som fixar o trixar med allt hela tiden. Kul att se bilderna på era underbart fina pojkar! Kram från mig

2009-12-01 @ 02:30:23
Postat av: Malin & Tindra

Vi ville bara skicka en styrkekram till er :-)

Tindra fick hörapparater igår. Hon tyckte jätte mycke om dem och satt hela vägen hem (450km) i bilen och bara log åt alla ljud :-) Hoppas det fortsätter på samma sätt. Så nu skall vi testa i 2 månader och sen ner till helsingfors igen för att föröka oss på ett hörseltest :-D

2009-12-01 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0