Föräldramöte och SPSM

Ikväll var jag på föräldramöte på Loves förskola. Jag blev så glad när Loves pedagog kort beskrev hur de arbetar med Love. Det var med sån värme och sånt engagemang!! Man märker verkligen hur bra hon trivs med att arbeta med honom :)
 
Sen tänkte jag på hur många det är kring Love som tycker så mycket om honom! Assistenter och kortispersonal och så. Så härligt!!
 
Igår var SPSM (de som arbetar med dövblinda) här. Jag tyckte det var en riktigt givande dag. Vi fick faktiskt beröm för hur vi arbetar, hur engagerade alla är och att de tar till sig av det och kan använda det till att inspirera andra grupper de träffar. Tyckte jag var riktigt bra betyg!! Jag är annars värdelös på att bemöta beröm men det kändes riktigt bra att höra! Och roligt för personalen kring Love som alltid är med på träffarna att få höra.
 
Vi hade nätverksmöte efter också som vi har 2 gånger om året och det kändes bra efteråt. Vi ska börja fundera över hur vi tänker kring Loves förskoleverksamhet nästa höst, många av barnen går ju vidare till 6 års verksamheten men de lokalerna de ska ha då passar inte Love. Men jag är helt övertygad om att vi kommer komma fram till något bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt!!! Ni är fantastiska alla:)))

2013-10-13 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0