Älskade lillebror är här!

Ja, nu har älskade lillebror Levi kommit! Han föddes den 31 januari 08.19 med planerat kejsarsnitt. Det gick jättebra och det var en fantastisk känsla att få upp sin bebis på bröstet och inte behöva höra orden "ert barn har några avvikelser i sitt utseende..."
 
Det var naturligtvis blandade känslor att gå igenom allt detta igen. En enorm glädje men samtidigt kom mycket känslor från den första tiden med Love. Helt ärligt förstår jag inte idag hur vi klarade det då. Hur hanterar man beskedet när ens bebis är 8 dagar att "vi har fått värsta tänkbara besked, han kommer inte överleva". Hur orkar man? Hur klarar man hitta en fungerande vardag? Jag vet inte, man är helt enkelt bara tvungen. Men idag förstår jag inte hur vi klarade det.
 
Jaja, nog om det tråkiga. Det är verkligen helt ljuvligt med en liten bebis igen. Han är så söt och gosig :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heddan

GRATTIS!!!!!!!!!!

2013-02-19 @ 21:10:34
Postat av: Ingrid Löfgren

Grattis till Levi önskar Kurt o jag!!!!

2013-02-20 @ 15:48:42
Postat av: Josefin

Åh så härligt! Många grattis till lillebror.

2013-02-20 @ 17:18:25
Postat av: Malin

Grattis till lilla nya familjemedlemmen ♥♥♥

2013-02-21 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0