mina fina vänner ♥

I juli gifte sig en av mina vänner så först var jag på en väldigt trevlig möhippa och sedan hade vi en fantastisk kväll när det var dags för bröllop.
 
Det har varit kräftskivor med några andra fina människor i min närhet.
 
I september är det dags för ytterliggare ett bröllop som jag vet även det kommer bli kanon.
 
Hur härligt är det inte att ha några riktigt bra vänner som man vet alltid finns där?
 
I perioder har jag kunnat känna mig lite ensam. Ingen som riktigt kan förstå vår situation och har känts tungt när det varit saker vi inte kunnat göra pga allt kring Love.
 
Men jag vet att jag har några riktigt bra människor i min närhet. Hellre några få, bra vänner, än många som man egentligen bara har en ytlig relation med.
 
Glad och tacksam :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Benita

I ett äldre inlägg ville du veta vem som följer din blogg. Jag bor i Finland och har följt bloggen ganska länge. Kommer inte ihåg hur jag fick nys om den. Säkert nog från en annan blogg. Du skriver så trevligt och er Love som är så duktig trots sin sjukdom, så jag har bara fortsatt att läsa. Önskar er en trevlig fortsättning och fortsätter att följa er vardag...:)

2013-08-13 @ 19:35:49
Postat av: Loves mamma

Tack Benita! Roligt att du ville lämna ett avtryck här :)

2013-08-13 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0