ibland blir jag ledsen...

Häromdagen diskuterade jag och Daniel var vi ska göra av sakerna i extrarummet när vi ska fixa till det till bebisen. Jag menade att vi får röja ordentligt i förrådet och bebiskläder och bebissaker som står där inte ska tillbaka då vi inte planerar fler barn sen. Leon lyssnade tydligen med ett halvt öra för han då sa han: Men om denna bebisen med är handikappad får vi försöka en gång till....
 
Är det saker en liten 6åring ska behöva grubbla över??? Om lillebror i magen är handikappad??
 
Ibland brister mitt hjärta....

Kommentarer
Postat av: josephine

Kram Madde!!

2012-10-15 @ 08:38:55
Postat av: Lisbeth

Det rör sig mycket i de små skallarna..

Kramar

2012-10-15 @ 20:52:07
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0