höjning

Det blev ytterliggare en kramp sen i torsdags kväll. Det var en av de nya assistenterna som jobbade så det enda positiva i det hela var ju att hon fick se en kramp... Ringde Loves läkare i fredags så vi började med att höja iktorivilen med en droppe på kvällen. Han har inte krampat sen i torsdags så håller tummarna för att det hjälper ett tag i alla fall. Vi har ju 2 nya assistenter här, en som började i september och en som började för nån vecka sedan på min tjänst. Sen i januari kommer jag ju vara borta några dygn när jag snittas så vill verkligen inte börja byta medicinsort nu så hoppas verkligen att några höjningar nu gör att vi klarar oss till typ mars eller nåt. Daniel kommer ju vara hemma igen efter 2 dygn men så länge har inte vi båda varit borta någon gång när Love varit hemma med assistenter. Som tur är har vi ju vår underbara faster Mijah här med som finns i närheten när vi är borta. Och sen har vi ju 2 assistenter som är gamla i gemet och som jag vet har full koll på allt här men känns såklart ändå lite sådär att vara borta, kontrollfreak som jag är...
 
I fredags var jag och julhandlade och köpte då en mobil till assistenterna. 149:-, helt sjukt. Nu har vi inte hunnit prova den ännu men 149:- för en mobil. "vi har en kampanj där en mobil kostar 13:- men den är slut för tillfället" sa säljaren. Vilket galet konsumtionssamhälle vi lever i!!!!!
 
I helgen var det kortishelg igen och det gick bra som vanligt :) Loves pedagog på förskolan hade varit där och hälsat på, ville se hur han har det där. Ja, jag säger bara vilket otroligt engagemang det är från så många kring Love!!!!
 
Det har varit lite sådär med bloggandet ganska länge nu, tycker inte det är så roligt samtidigt som jag inte vill lägga ner heller. Det får helt enkelt bli lite inlägg då och då :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Om inte mobilen du köpt fungerar kan du ju ta Wildas telefon med larmfunktion ;)

2012-11-27 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0