En bra helg :)

Här har vi haft en bra helg!! Har gjort lite ändringar i schemat och en sak jag ändrat är att Maria har lite mer em-pass på helgerna istället för som tidigare bara natt. Hon och Love har hängt med övriga familjen hela kvällarna i stort sett och Love har varit på toppenhumör!! Vissa dagar/kvällar är han inte alls på humör att sitta med i sin pandastol men fre och lör kväll har han varit pigg och glad till nästan 19 :) Så härligt att faktiskt ibland kunna umgås allihop och att Love verkligen uppskattar det! Vissa dagar är han inte alls på humör och blir trött tidigt men man får passa på de gånger det går.
 
Det blev chokladpudding till fika båda dagarna och han gapade och svalde så fint!
 
Sen ibland får man värsta skrattattacken mitt i allt :)
 
 
 
 
 
Nu i eftermiddags var vi nere allihop på julskyltningen. Det var inte så mycket där men Love tyckte det var helt okej så länge rullstolen var i rörelse. Såååå.... vi står inte och pratar så länge med folk ;)
 
 
Som ni märker är det alltid jag bakom kameran...
 
 
Något Olofströms kommun är bra på är pynt!!! Både till jul och påsk är det så mysigt i byn :) Love tyckte detta var fint!!
 

Kommentarer
Postat av: josephine

Så härligt att läsa . Blir varm i hjärtat när jag ser hur lycklig love är. Låter som ni haft en riktigt mysig helg.

2012-12-02 @ 20:20:03
Postat av: mijah


Hihi.. Söte lonsefes!
Tack för en jätte mysig helg! :) <3

2012-12-03 @ 11:34:15
Postat av: Maria

Trodde jag hade skrivit tidigare:( måste glömt att skicka;/ ville i alla fall lägga till att du lyckas ju verkligen fånga ögonblicken och få till otroligt fina kort!!!:)
Sedan är ju motiven väldigt fotogenique(?)
Har läst en bok precis som du kanske gillar? Du har kanske redan läst den? Jag är också viktig av Elina Sundström
Kram!!!

2012-12-03 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0