En härlig dag :)

Vilket väder vi fick på Loves födelsedag!!! Så varmt och gott, och så kallt det var dagen innan. Tur :)

Vi hade en mysig dag. Var bara min och Daniels familj här. Känner att jag inte riktigt orkar med större samlingar. Så kändes lagom med bara de närmaste. Tidigare år har vi firat hos mina föräldrar men eftersom de flyttat till lägenhet så är vi nu hos oss istället. Andra år har vi bjudit hela släkten men det blir för mycket för mig och hoppas ingen tar illa upp för det.



Kolla in Mijahs styling av Love :)





Leon fick ett gigantiskt choklad av min lillasyster. Undrar vem som kommer äta mest, han eller jag?? ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu =)

Hej Madelene. Jag har ett tag nu läst din/er blogg om er underbara lilla son Love efter att en kompis "tipsat" om en väldigt fin blogg.

Du känner nog inte mig fast jag bor i Olofström ;) men vi har pojkar som är lika gamla om jag inte minns fel. Leon är född -06 va? hahaah inte för att det spelar roll men vi sågs lite under mammagruppen när pojkarna var små



Iaf tycker jag du en SUPER mamma (fast det har du säkert redan fått höra). Ja både du och din familj som inte "ger upp" och inte låter er bli överkörda eller liknande och stöttar varann så fint.



Bara en liten hälsning från en mamma till en annan.

Be strong girl!!!

2011-06-29 @ 22:24:34
Postat av: Lisbeth

Den frillan var inte att leka med, en punkare på g? ;)

Ser härligt ut på er nya altan, och tårtan - mm det vattnas i munnen :)



Kram

2011-06-29 @ 23:29:09
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/.
Postat av: Mia

STORT grattis till Love!

Så fin han är, er guldklimp!

Kram <3

2011-07-07 @ 14:56:12
URL: http://pettsonojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0