tänk vad man kan uppskatta...

Ja.... man tror och man  hoppas att allt ska lösa sig men tji får vi. Anställde den nya tjejen så hon har börjat på intro idag. Tyvärr ligger vår andra ganska nya assistent inne med sitt barn på sjukhuset. De väntar på svar vad som är tokigt. Vet inte när eller överhuvudtaget OM hon kan komma tillbaks. Det är en go tjej som vi trivdes väldigt bra med så känns väldigt tråkigt. Tänker mycket på dem, vet hur det är att gå och vänta på besked och man är grymt orolig över sitt barn.

Så nu jagar vi assistent igen. Börjar bli så in i h----es trist. Försökte mig på att göra schema för kommande veckor men eftersom inte kortis kommit igång saknas 3 tjänster så fick bara ont i magen. Sen vet jag att det kommer lösa sig för alla här gör verkligen allt för att ställa upp. Blir bara nån enstaka natt jag behöver ta. Däremot mycket dagar men det gör inget så länge jag får sova.

Love har sovit borta mycket nu sista nätterna då Maria och Kerstin hoppat in. Vad underbart skönt det är att ha en tom nedervåning när man stiger upp! Rätt sjukt, att man uppskattar att det inte finns nån utomstående vuxen i ens hem på mornarna... Men vårt liv är ju lite sjukt, bara att gilla läget.

Nästa vecka har Daniel eftermiddag och har inte mycket hjälp till Love på eftermiddagarna så ni vänner och familj, ni är varmt välkomna att besöka oss eller bjuda hem oss! (nu är jag lite fräck, jag vet, men inte lätt när man har båda barnen själv flera eftermiddagar i rad)

Hade en träff häromdagen med en väldigt trevlig man från trafikverket angående vad för bil som kan passa oss. Kom lite längre i funderingarna men för mycket annat nu för att vi ska kunna lägga tid på det. Man har 6 månader på sig så får va ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hela tiden ska det vara något:( Hoppas det inte är något allvarligt med hennes barn.

Tilde vill lyssna på Baby, baby,baby, yeahh... (Justin Bieber, tror jag???) men jag gick in här istället. Tilde: - Men mamma! Det är ju Love han sjunger inte Baby baby...



Kramar från oss

2010-10-22 @ 09:00:13
Postat av: Elin Persson

Hej! Jag är ledig hela fredagen nästa vecka, annars jobbar jag alla kvällar. Ringer någon dag!

2010-10-22 @ 18:15:11
Postat av: Amanda

hoppas allting löser sig för er till det bättre..många kramar!

2010-10-24 @ 22:55:19
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

kram till hela familjen :D

2010-10-24 @ 22:56:26
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0