jäkla jäkla klantarsel :(

Tack Ulrika, Mia och Nilla för det. Men, här kommer ett exempel på precis det jag skrev om sist...

Det har varit lugnt med kramperna sen i torsdags men så ikväll var Love super trött, ögonen gick i kors, så efter maten somnade så gott så gott. Jag gick här och plockade, tar ju ett varv in på Loves rum regelbundet när han sover och så en gång var han vaken och nästan skrattade. Konstigt tyckte jag och väntade för att se om han somnade om. Började klart krampa. Det håller på ett tag så efter 5 minuter ger jag stesolid. Men var gör jag då mitt klantarsel, jo, håller inte ihop skinkorna ordentligt utan en del kommer ut igen... Så nu vet jag ju då inte hur mycket han fått i sig... Krampen drar igång ordentligt och blir lite otäck. Vet inte hur jag ska förklara riktigt men huvudet bara far fram och tillbaka. Ropar in Daniel och springer upp och ringer Karlskrona. Som tur är svarar Ingrid, en sköterska som ofta jobbar i Karlshamn som vet vem jag är när jag ringer och behöver inte förklara så mycket. Hon säger då att jag kan ge en halv dos till men innan jag hinner göra det så släpper krampen.

Så klantigt. Detta jag menar med att tänk om det är mitt fel om nåt skulle gå fel så. Jag menar, det kan ju gå illa om han inte får i sig stesoliden han behöver och tänk om jag sen ger mer och det blir för mycket så det sätter sig på andningen. Vet en som kommer kontakta dr Blohmé nästa vecka för att diskutera... Usch, var alldeles skakig efteråt, och tårarna var inte långt borta kan jag lova.

Kan vara så att det kommer bli lite kramper nu för tror det är en förkylning på g, IGEN.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Det är inte alls klantigt, du är bara en mamma som gör allt för dina barn mer kan du aldrig begära av dig själv! mail är på väg till dig nu när jag hittat din mailadress

2010-06-16 @ 12:39:43
Postat av: Lisbeth

Glöm inte att du faktiskt bara är en människa, ingen robot!



Att klara allt det du gör under sådan press är fantistiskt! Det måste du komma ihåg när allt inte funkar. Och vad hade du sagt till någon annan mamma eller pappa i samma situation..? :)

2010-06-18 @ 00:35:51
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Hoppas allt e bra med er.....Idag åker vi på semester. Och Madde...Du ÄR mer än tillräcklig. Du är en fantastisk mamma och människa. Men förstår dina känslor...Man känner sig aldrig tillräcklig. Kram på dig o hoppas vi kan ses något i sommar.

2010-06-19 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0