Bilen påkörd :(

 
Ja, såhär ser vår bil ut nu.... Påskafton var vi hos min mamma på middag och när vi står och klär på oss för att köra hem säger min lillasyster:- den bilen utanför körde nog på er bil för det smällde till nyss... Daniel gick ut och visst var den påkörd... Var en granne som inte märkte att hon kört på den.... Eh, visst...
 
Så nästa torsdag ska den till firman i Kristianstad där vi köpte den för att fixas. Så himla trist, bara en massa merjobb. Självklart är vi glada över att vi inte var på väg in i bilen när hon kom så det bara blev materiella skador men i alla fall! Får ha hyrbil i två veckor och kommer ju då inte kunna transportera Love. Har en tid på öron som jag får avboka, funkar inte att ta bussen med Love nu i smittotider till sjukhuset och har ju kollat med färdtjänst tidigare och det får vi inte. Sen får vi hoppas det är fint väder när han ska till kortis och hem igen på helgen så det fungerar att gå. Och på tisdagar när han ska rida... Hoppas verkligen vi får tillbaka bilen till slutet av april då Levi ska döpas. Blir lite långt att gå till kyrkan och sen till min mamma och hem igen. Jaja, bara att gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0