Skitkramper :(

Igår blev jag j...t arg och upprörd. Ni som följer Wildas blogg förstår nog varför. Någon har sagt till familjen att Wilda straffats av Gud. Straffats av Gud??? Dessa små oskyldiga som inte gjort en fluga förnär? Blir så förbannad när religion används på det sättet. Det har helt enkelt blivit fel i processen som gjort att våra små drog livets nitlott. Har fan inget med Gud att göra.

Love har tyvärr börjat krampa igen. Inatt blev jag väckt och fattade verkligen ingenting, just somnat. Men den krampen varade bara typ 3 minuter. Sen idag sov han gott så jag bara diskade undan i köket och när jag tittade till honom och låg han och krampade. Hatar kramperna där han slutar andas men dessa tysta kramper är skitjobbiga. Man kan verkligen inte lämna honom 3 minuter. Varade ett par minuter sen jag tagit upp honom och precis när jag skulle ge stesolid släppte den. Måste kolla upp det här med kramplarm. Hur gör föräldrar till krampande barn som inte har assistans dygnet runt liksom??? Måste ju finnas nåt som funkar till Love.

Idag ringde HABläkaren. Vi ska ju kolla upp det här med sömnmedel men han har inte hittat nåt självklart än. Vissa kan vara krampframkallande och vissa är dåliga för hjärtsjuka. Nu har ju inte Love dåligt hjärta så men vet inte om det är nåt jag vill ge honom... Så jag ska kolla på mitt håll och HABläkaren ska prata med fler kolleger. Jag tyckte vi ska träffas för lättare att prata så än bara på telefon.

Känner mig lite uppgiven ikväll pga den här krampen. Ska jag inte kunna lämna honom så korta stunder så man bara kan fixa undan i köket? I vissa situationer måste man ändå leva lite normalt.

Kommentarer
Postat av: Malin & Tindra

Hej!

Satans satans kramper!! Förlåt utrtycket men jag förstår så väl vad du menar!! Vi fick en ny tredje epilepsimedicin för en vecka sedan och har nu en tindra om är trött :-( Läkaren menar att det blir bättre när hon vänjer sig med medicinen.

Vi hade en ny assistent hit på intervju i torsdags och hon var så perfekt! Vi sade genast att hon får jobbet from 1 auusti. Sen ringde hon på fredag och sade att hon blivit så rädd för denhär epilepsin. Försökte med allt i telefon, sjukhuset kan hålla skolning, vi kan komma hem från jobbet direkt om det händer något, det händer inte så ofta osv men hon skulle nu fundera över helgen om hon vågar komma hit eller ej, lät inte så hoppfullt! Suck!!

Wildas blogg har jag inte läst på några dagar MEN hur FAN kan man säga sådär???!!! Oj om jag skulle få tag på den personen, jag lovar den skulle få höra ett par välvalda ord!

2010-03-20 @ 09:18:35
Postat av: Nilla

Stackars Love...Som tur e så har inte Wilda några kramper..än.

Såg att du lagt till mig på msn...Hoppas vi kan höras där någon dag. Kramis till er och hoppas krampandet lugnar sig.

2010-03-20 @ 10:50:32
URL: http://www.wildaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0