En liten fese som mår dåligt i värmen... :(

Nu har Love det jobbigt, stackarn. Fick feber igår, 39 grader. Nu har den gått ner igen men han hade och har fortfarande det riktigt jobbigt av värmen. Idag köpte jag vätskeersättning som han nu får i knappen för att vara på den säkra sidan. Kan gå snabbt om de börjar bli uttorkade.

Skitkramperna har fortsatt. Varar länge, även efter stesolid. Så nu ökar vi ytterliggare 1 droppe och fortsätter de sedan blir det att ringa Karlskrona och se vad de säger. Tycker så jäkla synd om honom. Skitkramper på detta med värmen.

Bara för jag har tänkt på senare att saker och ting går faktiskt ganska bra ibland. Klart det blir bakslag då.

Nåt bra. Har nog sålt buggan. Men erbjöd mig att köra till Karlshamn att lämna dem då de inte har bil och blir krångligt att ta sig med buss hit från Karlskrona. Daniel tyckte det var lite väl snällt men vad fasen, vill bli av med mina vagnar... Altanen är ju helt full av dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0