Tisdag 6 oktober

Tror inte jag ska bry mig om att fika mer med Jennie P, det blir bara krabb med mina assistenter ;). Men det är faktiskt lite så, första gången jag var där var när den förra en-dagars-assistenten ringde om att hon inte klarade jobba med Love och idag när jag skulle köra hem hade jag fått mess av en av de andra att hon blivit sjukskriven denna veckan och hade nu 3 nätter framför sig... Men med hjälp mina goda medhjälpare- Kerstin, Maria och Linda så har det löst sig! Blir att ingen jobbar dag onsdag och fredag men hellre det och att jag får sova!!!! ( Och Jennie, vi kommer gärna igen, det vet du, haha)

Idag har jag kuffat om knappen för första gången själv!!! SÅÅÅÅ DUKTIGT!!! (lite hjälp av Maria) Blev faktiskt lite impad av mig måste jag säga, så nu kan jag det med =). Kuffa om= byta det sterila vattnet som är i ballongen inne i magen som håller knappen på plats.

Maria har arbetat idag så fått lite grann gjort. Var skönt att kunna åka själv med Leon till kompis å leka.

Sen ringde sjukgymnasten eftersom jag avbokade badtiden men vi bokade ingen ny tid för vi är så väldigt upptagna på måndagarna framöver. Blir ingen rutin i det där badandet...

Nu ska jag nog gå och läsa, ha det fint!!

Kommentarer
Postat av: Jennie P

Hmpf... ja, visst är det typiskt.. Aaaldrig att det ska gå er väg.. ;-(



Du vill säkert komma hit igen för jag gör så god kladdkaka.. Det hade jag velat i alla fall..

Nu är den typ slut, pappa hjälpte till att slurka det sista! Och det var ingen uppoffring för honom alls!! :-D



Så - du kommer ha väldigt svårt att släppa den boken låter det som!!



Tack för besöker och välkommen åter! Alltid lika kul att (försöka) snacka bort några timmar!



Kramis på er

2009-10-06 @ 21:49:37
Postat av: Malin & Tindra

Hej på er!

Jag har goda nyheter :-)

TINDRA KAN SITTA!! Själv! :-D

Jag är såååå stolt!

Så kämpa vidare ni också, förr eller senare går dte nog framåt.

2009-10-07 @ 12:51:25
Postat av: Moster Maria

Hej!



Hoppas det går om och att hon kan fortsätta jobba efter lite vila!!! Jag är ju lite rädd för helgen ni kommer men i så fall får vi lösa det här uppe och turas om... eller? Ni hoppar väl inte?



Heja Tindra! Vilka duktiga barn ni är!



Jennie, lägg av att bjuda på tårta hela tiden. Ni behöver inte skriva om kladdkaka hela tiden i alla fall =)

Kramar Maria

2009-10-07 @ 18:42:42
Postat av: Linn

Hej Madde!

Vilken härlig blogg du har....fick adressen av min kära mor - som fått den av din kära mor. Har varit ute och "tjuvläst" lite om dig och familjen på forumet innan. Har tänkt att jag skulle skriva någon kommentar - men det har inte blivit av, men nu fick jag tummen ur ;))



Lycka till i assistentjakten...hoppas att de e ok att jag kommer in och tjuvläser lite då och då....



Vilka härliga bilder, så goa ungar du (ni givietvis) har!



Hälsa din undebara mamma, syster och bror, ja pappa oxå givetvis. Sköt om dig och familjen...



Kram Linn

2009-10-07 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0