Fredag 2 oktober

Idag har vi haft lite fler intervjuer. Tyvärr ringde en och avbokade då hon fått annat jobb. Maria fick vara med den här gången istället för Daniel. De 2 som kom var trevliga men kände inte så där waow som jag vill känna så när jag kom hem ringde jag istället 2 från i måndags. Så de kommer på måndag och onsdag för att träffas här hemma under lite mer avslappnade former. Tyvärr, igen, så är den unga tjejen nu och provjobbar som assistent åt en tjej i Kristianstad. Hon sa att hon verkligen är jätteintresserad av denna tjänsten men eftersom vi alla vet Loves dåliga odds så har jag inte så höga förväntningar. Förstår om hon väljer en "säkrare" tjänst som troligtvis den andra är. Så vi får se hur det blir...

Innan jag kunde åka hem skulle jag hämta mat på apoteket och det är ALLTID en historia i sig! Lång kö, som vanligt men när jag väl kommer fram och hon letat så en kvart kommer hon och säger att receptet är väck. Hade jag verkligen lämnat in det? Eh, jo det sa jag ju...Skulle sagt: RO HIT MED DET DIRRENS DIRR!! (eller hur Maria ;)) Så tips hörrni!!! Lämna ALDRIG ert recept på apoteket.

Så nu måste jag dit, igen, om en vecka för att se om hon som tog emot det hittat det, annars får hon fixa ett nytt. Ja, de är verkligen toppen.

Sen när jag kommer till BVC för att hämta grejer där som jag ringt och bett sköterskan om så finns det inget utlagt i receptionen. Men en annan bvcsköterska än Loves fixar det. Skulle ha kräkpåsar och ny knapp men nån knapp var inte beställd men inget jättepanik, behövs inte bytas riktigt än. Men nu har vi gott om kräkpåsar igen, alltid en trygghet=)

Har tagit lite nya bilder idag, vill ni se?

Lägger inte ut så många...



Haha, familjen Crazy...



Lovesiiissss



Helskön den grabben =)

Sen hade vi en trevlig kväll med Anna och Alex så tack hörrni, för att ni tog er tid att komma igen, uppskattat!!

Ha det fint!!!

Kommentarer
Postat av: faster mia

HAHAHA! Just precis! du får ha den repliken förberedd nästa gång! Hade ju varit heeeelt GILD! ;)



Bilderna blev kanon.. så fina ni är allihopa! :)

kramar!

2009-10-03 @ 06:50:06
Postat av: mia

...förresten, håret ser ju jätte fint ut på bilden.. så tycker inte du behöver ha ngn panik med att färga om det... :)

2009-10-03 @ 06:51:17
Postat av: mormor

Vad du får lägga mycket onödig energi på sånt som man kan tycka är självklart ska fungera, Madde.

Så jätte jätte fina kort.



Kramar mommo

2009-10-03 @ 13:43:06
Postat av: Maria

Vad fina ni är!!! Tyckte du hade färgat håret. Det var snyggt. Snyggt med lite färg så här i höstrusket.



Kramar

2009-10-03 @ 15:04:11
Postat av: Pernilla

Jättefina bilder, super på hela familjen!

2009-10-03 @ 15:50:33
Postat av: Jennie P

Så söta och fina ni är allihopa!!

Önskar vi också hade så fina familjekort..



Kram på er alla - hoppas att det löser sig snart och att ni hittar världens bästa assistent!!



2009-10-03 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0