att vara nöjd med det man får :)

I söndags kväll satt jag och Leon och spelade lite spel när jag hörde att Love var jätteupprörd. Gick in till honom för att se vad som stod på. Han låg på mattan och assistenten smorde in benen. Jag frågade vad han var ilsk över. Det visade sig att han badat i baljan och sen duschat men Love tyckte duschen var över alldeles för snabbt så var väldigt upprörd över att inte fått duscha längre... Haha, lille gobben, ibland får man vara nöjd med det man får... Bättre bad och kort dusch (dock totalt 40 minuter så inte så att de stressat igenom det...) än inget alls... :)
 
Love älskar verkligen vatten!!! Häromdagen hade han gått runt i sin gåstol när Maria jobbade. Gått till tv:n, ut i hallen, ut till skötrummet. Där hade hon satt på kranen, då blev han jätteglad. Tecknade "tvätta händerna" och då sken han upp ännu mer :) Så fick sitta i pandan och leka lite med vatten. Härligt när man känner att man verkligen kommunicerar!!! Att vi förstår varandra! Först hade hon tagit i bubbel men då blev han sur så ut med det och sen bara vatten. Härligt, tyckte Love som satt med det i 40 minuter sen :)
 
 
De hade lite disco med ena lampan. Love gillar :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart! Jag kan se det framför mig:))

2012-11-05 @ 23:47:42
Postat av: Josephine

Så mysigt det ser ut :)

2012-11-11 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0