nya kläder :)

Nu kommer det bli lite nya kläder här igen för nu kan mormor sy dem!!!! Kolla in så snygga han är :) (ja, jag vet att bilderna inte blev jättebra men fese ville inte vara stilla. Han blev skitsur när jag vände honom på rygg hela tiden...)







gulligt :)

Men blir superbra. Är jättenöjd med de jag beställde för ett tag sedan men 360:- för en body är ju rätt mycket pengar och gammelmormor var sömmerska så det ska ju sitta i generna ;). Hon ska sy pyjamasar också, och det är han i behov av. Nu börjar tom polarns största heldressar bli för små och det finns inte större att få tag i. Känner inte för att börja använda 2 delat. Tryggt och bra för knappen med hela dressar :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Att ha privata sömmerskor är det bästa :-)

En vän till mig sydde en liten sommarbody med korta ben till lilleman. Jag älskar såna, men det är sånt omak att mata med knappen, så hon sydde en liten ficka på magen. Så smart!

http://elin-marta.blogspot.se/2012/05/sommarbody-med-korta-ben.html

2012-06-16 @ 22:04:32
Postat av: Anonym

Vilken underbar "tag" hon satt dit - den underbara mormodern..... Vilka fina kläder!!!



Ville bara skicka en liten hälsning och tala om att jag varit inne å tjyvläst igen...Tycker verkligen att du (ni) e helt otroliga...du Madde är helt fantastisk på att formulera dig så att (tror att jag ) förstår. Vilka dilemman ni ställs inför - det är inte lätt... tycker du är så klok i dina resonemang och tankar. Förstår att massor av tankar snurrar runt alltsomoftast....



Önskar er en underbar sommar, vad det nu innebär..sköt om er allihopa & var rädda om er....//Linn

2012-06-17 @ 22:01:51
Postat av: josephine

Finaste love! Rktigt fin body. Vad duktig din mamma är!

2012-06-18 @ 07:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0