GAH!!!!

Igår blev jag j.... upprörd. Bilstolen har krånglat några gånger och varit svår att få fast i själva hållaren som sitter i bilen. Och igår gick det inte alls. Vi försökte och försökte. Men Love och den stackars assistenten fick till slut gå hem från förskolan... Är ca 4 kilometer så ingen jätterunda men bilstolen är ju inte gjort för långpromenader och den stackars assen var nog rätt hungrig efter en förmiddag på förskolan... Men , men det gick :)

Så idag har jag varit nere i Staffanstorp så de fick kolla på det. Och de hittade felet och åtgärdade det. Kan hända igen men de skulle kontakta leverantören så får vi se hur de åtgärdar det. Men nu vet jag hur jag tillfälligt kan lösa problemet så jag iaf får in stolen i bilen.

De är otroligt trevliga och tillmötesgående på bilanpassning i Staffanstorp så ska någon anpassa sin bil kan jag verkligen rekommendera dem!!

Igår hade vi möte på förskolan med rektor, personalen som ska ansvara för Love på förskolan, arbetsterapeut och sjukgymnast. Vi gick igenom vilka anpassningar de måste göra över sommaren som tex dusch och skötbord. Det är så härligt att möta människor som tycker det ska bli roligt och utmanande att arbeta med Love!!! De känns väldigt engagerade på förskolan och de vill så mycket!! Härligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0