Det var nåt konstigt med Love...

Förra helgen var vi på legoland. Love fick vara hemma med assistenter och sen på kortis. Det gick väldigt bra. Dock regnade det rejält när han skulle ner till kortis och är vår bil borta är det bara att gå... Så faster Mijah blev ganska blöt... Love var nöjd och glad inne i regnskyddet, haha.

Lördag natten hade Love varit väldigt orolig, ledsen och så. Såna nätter har han en och annan gång men söndag natten blev likadan. Jag vaknade på soffan av att han var ledsen (assistent som ansvarade för Love såklart) så gick in. Alvedon hjälpte inte så ringde sjukvårdsrådgivningen hur vi skulle göra; om vi skulle ge mer alvedon eller varva med ipren. Det var första gången jag ringde dit för Loves räkning, ringer alltid Karlskrona lasarett annars men tycker jag fick bra hjälp. Jag trodde det var öronen så handlade bara om smärtlindring och det ska 1177 kunna lika bra tänkte jag. Skulle höja dosen alvedon så gav mer och matade, sen somnade han. Resten av natten gick bra och fick tid hos läkaren för att kolla öronen men det var ingen öroninflammation, konstigt. Och både måndagen och tisdagen var Love konstig. Hade inte ont men var speedad på nåt sätt. Stimmade när han lekte, bara virvlade runt med leksakerna och kändes allmänt uppe i varv. Nätterna lugnade sig så kändes som det gick åt rätt håll och sen på onsdagen blev han som vanligt igen. Fattar inte riktigt vad det var. Maria har en teori om att han blir mycket mer uppe i varv efter att ha fått koffeinet men jag vet inte... samtidigt så hjälper det mycket mot andningsuppehållen så vet inte... Det är vid såna här tillfällen man förstår hur skadad Loves kropp är. Det är nog bara att acceptera att ibland kommer han bete sig på sätt som vi inte kan förstå eller förklara. Just bara för att det är knas i hela hans kropp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0