trött i huvet...

Nu känner jag att det är för mycket för min skalle igen. Vi har inte kommit någonvart vad gäller rekrytering. Blir nog att vi får sätta in en annons. Jerry tagit hjälp av en på arbetsförmedlingen som skulle gå igenom och se om han kunde hitta någon lämplig men inget napp ännu. Hade helst sluppit att ha ut en annons igen men har nog inget val.

Häromdagen kom jag på att jag måste nog ha godkänt från försäkringskassan att ha egna assistenter på förskolan så ringde och klart är det så. Tanken är att det ska komma igång i mars men FK har 4 månader på sig att ta beslut... Ska få iväg ansökan nästa vecka och hoppas de tar ett snabbt beslut. Tror inte det ska vara några problem för om inte vi får igenom det med Love måste det vara få som får igenom det. Korkat av mig att inte tänka på det tidigare men men...

På söndag ska vi till lilla Wilda på 2 års kalas, verkligen något att fira!!!! Är så glad och tacksam över att vi får vara med och dela denna dag med familjen :). Love brukar ju osva hela eftermiddagen så vi får se hur social han kommer vara ;)

I torsdags var det bad igen, härliga ungen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0