Förskolan börjat!!!

Idag är en alldeles särskild dag.... Love har börjat på förskolan!! Förstår ni hur stort det är. Planen när vi fick beskedet om trisomin var att jag skulle gå hemma med Love så länge han levde. Idag har han börjat på förskolan, med assistent :) Love har skolskjuts som kommer och hämtar honom varje morgon tisdag, onsdag och torsdag 08.45 och sen hämtar 13.30. Och en väldigt trevlig chaufför var det, känns skönt! När han rullades in i taxibussen blev jag alldeles tårögd och när jag sedan satt i bilen och körde efter bara rann tårarna. Vår älskade unge :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jisses, min älskade lille Love prins så stor du blivit på bara några dagar.

Va du är duktig. Kram mommo

2012-08-21 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0