Avundsjuka?

Idag vill jag länka till ett blogginlägg som var så himla klockrent. Det är helt sjukt att det ens har behövts skrivas. Okunskap, avundsjuka och ibland ren elakhet? Hur i hela friden kan någon avundas att man som förälder arbetar som PA åt sitt barn? VEM vill ha möjligheten till att faktiskt kunna göra det? Om jag fick välja, jobba med Love eller kunna göra honom frisk och gå arbetslös resten av mitt liv, vad tror ni jag valt???
 
Nu har jag, iaf inte öppet, mött denna avundsjukan. Jag har fått konstiga kommentarer som men du går ju bara hemma eller men du och Daniel kan ju umgås när han har eftermiddag för du är ju hemma hela tiden. Eh, ja oj vad vi umgås när jag "bara är hemma" med Love....
 
Det är bara ledsamt att någon ens kan tänka tanken...
 
http://busungar.krogh.se/2012/03/26/avund/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0