Vad ??

När jag jobbade natten i måndags så sov Love i famnen från 03. Först fick han mat och lät han sen sova vidare i famnen. Rätt vad det är så är han blå i ansiktet. Trodde han krampade så for upp, satte igång tidtagaruret och ut till skötbordet. Där var han som vanligt så ingen kramp. Berättade om det för assistenten som bytte av mig och sen hände något liknande för henne när han sov på förmiddagen. Då hade han andats hela tiden men blev bara blå så hon väckte honom och då blev färgen som vanligt igen.

Han andas alltså men troligen så ytligt att han inte får tillräckligt med syre. Varför detta nu då? Kan säga att jag tyckte det var riktigt otäckt när det hände på natten. Allt som rör Loves andning negativt är otäckt och man blir bara orolig för vad som väntar. Jag vet hur allvarligt allt med trisomin är men man blir aldrig redo för dåliga förändringar. Vill bara ha det som vanligt, inga försämringar. Hoppas det bara är något tillfälligt.



Så här gott kan han sova Lonsen ❤❤❤

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch stackars lilla hjärtat <3 . Hoppas det bara är något tillfälligt . Ge honom en stor kram från mig <3

2012-04-25 @ 21:22:57
Postat av: Mormor

Mommos lille goe' prins.Jag blir så rädd.



Mommokramar

2012-04-26 @ 09:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0