Precis som en lillebror ska vara

Häromdagen frågade Daniel Leon vem han tycker mest om i hela världen. Love svarar han då. Och den är ju inte så förvånande men det fick mig att tänka till. Hur egotrippad jag varit. När jag tänkt på tiden då Love inte längre finns har jag bara tänkt på min sorg, hur jag ska överleva. Självklart vet jag att det blir jobbigt för vänner och anhöriga men deras sorg kan jag inte bära. Däremot Leons. Det fick mig att tänka på hur jag måste orka för hans skull. På något konstigt sätt har jag inte riktigt tänkt på honom. Egomamma.

För Leon är inte Love annorlunda eller konstig. Han är precis så som en lillebror ska vara.





Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara barn:) Vilket himla bra fotografi, är Daniel ansvarig för barnen?;)

2011-06-01 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0