pendlande kroppstemp

Hela veckan hade vi planerat ett besök på Andys lekland som igår men så fick Love hög feber på morgonen. Det kan han få ibland som går ner på ett par timmar så hade hoppet in i det sista men fick ge upp tanken att ha honom med så ringde vår vikarie som hoppade in. Skönt att vi kom iväg ändå, storebror blev så besviken när vi sa att vi kanske inte kunde åka. Lite trist dock att febern skulle komma just igår. När vi för en gångs skull planerat nåt hela familjen. Sen har väl inte Love så mycket ut av ett lekland men är mer principen att ibland vill man bete sig som en vanlig familj och åka allihop.

På kvällen låg tempen på 36.4 så ibland pendlar hans kroppstemp väldigt. Men inte så konstigt, det är ju knas i hela kroppen.

I fredags hade vi intervjuer då vi behöver 1 semestervikarie. Något som stör mig är att jag tänkt fel och menat att vi behövde 2 st. Jag brukar verkligen tänka längre än så... Men men alla gör vi misstag. Irriterande dock att jag tänkt så fel. Gillade en tjej så kommer ringa henne i veckan och höra om hon fortfarande är intresserad och i så fall träffas här hemma. Hade varit så skönt att ha sommaren löst.

Imorgon kommer specialpedagogen från HAB hit så vi ska gå igenom lite vad för saker jag ska köpa in till Love. Hans rum ska vara optimalt för utveckling och lek som passar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0