odågan Love ;)

Denna helgen har kusinerna från Göteborg varit här, härligt! Men Love hälsade genom att bita storkusinen i örat, eh, exakt HUR lyckades han med det??? Sen när jag skulle mata så har min mamma 3 ljusstakar bredvid bordet, då suger Love tag i den ena och river ner den på golvet så den går i tusen bitar. Och när jag ska försöka äta med honom i famnen kör han näven i min mos typ 5 gånger... Men visst är det härligt vad han kan ändå? Får man bli glad för han kan bitas i öronen och faktiskt hitta saker som står på bordet??? ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

eran love är en riktig liten busunge :) kram till er alla

2011-03-27 @ 19:47:40
Postat av: Helena

Jepp, man får bli överlycklig över att han kan bitas i öron och rasera inredning, go Love go!

2011-03-28 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0