Love på scenen!

Denna helgen var kortishelg igen och när jag hämtar Love där och pratar med personalen känns det så himla bra. De tar hand om honom så fint och han får vara med om så mycket roligt. Som idag hade några grabbar uppträtt så de hade diggat och klappat händer. Sen ville de att Love med skulle uppträda så han hade varit på scen med maraccas och fått applåder :)

Igår ringde hon som hade honom då och var lite orolig eftersom Love hade spottat ut en del strax efter han fått iktorivilen och hon hade försökt fånga upp det och in i munnen igen. Men hon var osäker på om hon fått in allt. Det kändes så skönt och tryggt att hon ringde för då vet jag att de alltid gör det om det är något som hänt. Att de kollar direkt hur de ska hantera situationen så man inte får höra det i efterhand. Som en gång när en assistent hade honom (ingen som jobbar kvar här) Då hade han krampat till och från i tio minuter. Gav du stesolid frågade jag. Nej, blev svaret. Hon ringde inte och frågade hur hon skulle göra vilket det ju fanns tid till. Nu var det ingen fara då den släppte sen men vi ska ge stesolid efter 5 minuter och är man osäker ringer man självklart och frågar. Jag är ALLTID tillgänglig på mobilen.

Iktorivil är krampmedicinen så väldigt viktig att han får som han ska, liten notering bara ifall någon inte vet vad det är för medicin.

Så nu känner jag mig trygg i beslutet att ha honom på kortis, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0