underbara barn

Det var verkligen jättemysigt att få träffa Wilda och hennes familj igen. Men oj, vad timmarna gick fort. Hade inte min kära mor varit med och påmint att det var dags att åka hemåt hade jag kunnat vara kvar till kvällen ;).

Men visst är det konstigt att vi är 3 trisomifamiljer inom en radie av ca 25 mil där alla barnen är över året? När man funderar på hur ovanligt det ändå är att dessa små överlever 1 års dagen.

Vi kommer ha en gemensam träff igen i sommar där alla som vill får vara med så klart. Men i alla fall vi 3, det ska bli givande att träffas igen. Kul att träffas känns som fel ordval för att anledningen till att vi lärt känna varandra är inget annat än tragisk. Men det ger mig så mycket att träffa dessa härliga människor där man känner, för en gångs skull, att de förstår precis vad man pratar om. För mig är det en form av terapi.





Han ser allt lite kaxig ut, Love :). Wilda var helt klart duktigare på att äta smakportioner så det får vi jobba på ;)

Kommentarer
Postat av: Mijah

Hihi.. Vilka fina bilder på dom goa ungarna! :) <3

2011-06-07 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0