trevlig midsommar!

Hemkomna från ett mycket trevligt midsommarfirande som i vanlig ordning firades hemma hos familjen Persson i Kyrkhult. Kändes faktiskt alldeles för tidigt att bryta upp när vi behövde köra hem. Fast Love var då helt färdig och ville bara hem och bli nattklar, få mat och sen sova i sin säng.

Första året med Love var jag helt färdig när vi kom hem och då skulle jag ta natten med. Förra året hade vi assistent på natten men minns att jag var väldigt trött på kvällen när vi kom hem. Därför kände vi i år att vi behöver komma hem i tid. Däremot har jag planerat hur jag vill göra nästa år! Gäller att vara välplanerad... :) Nästa år gör vi som så att jag kör hem Love vid 20.00 när nattassistenten brukar börja och sen tillbaka igen, är bara 1 mil. Så kan vi sitta sen i sällskapet så länge vi vill. Vill ju såklart inte lämna Love hemma hela midsommar. Det är ganska skönt för mina föräldrar firar med våra gamla grannar på gatan bredvid så min mamma brukar ta Love medan vi äter, skönt att kunna göra det i lugn och ro.

Men det märks stor skillnad på Love nu när han är mer nöjd. Jag blir heller inte alls lika trött av att vara borta så några timmar som jag blev tidigare. Love är så mycket mer nöjd med tillvaron.

Så tack snälla Elin och Kenny för en trevlig kväll, nästa år stannar vi längre!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker att det låter alldeles utmärkt! Stort tack själva!

2011-06-26 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0