4 nätter

Igår kväll lämnade jag Love på kortis och ska inte hämta honom förrän lördag morgon. FYRA nätter!!! Har aldrig varit ifrån honom så länge. Men det ligger i byn så kör nog ner och myser lite imorgon. Idag fyller vår store kille 5 år. Så det blir fullt upp med barnkalas. Vi firade ju med släkten på Loves födelsedag. Sen imorgon ska vi nog åka iväg med kusinerna. Gäller att göra sånt Leon tycker är roligt som inte funkar att ha med Love på nu när när vi har möjlighet.

Och Love har det så bra där. Igår var även en kille där som brukade vara på samma helg som Love. Han gick med med Love i vagnen och vinkade när vi gick. De är så goa grabbarna där med Love :)



Älskade unge. När jag ser denna bilden blir jag alldeles varm i hjärtat.
Jag är så tacksam över att du finns hos oss ♥

Kommentarer
Postat av: mijah

Herrejesus va jag saknar lilla Love, glömde bort vilken dag det var igår och att du skulle lämna han.. :/ klantigt.. Men jag kör nog inom på fredag och gosar lite när jag kör hem.. :) hoppas Leon är nöjd med sin dag idag! :)

2011-07-13 @ 23:32:30
Postat av: Lisbeth

Vilken härlig bild! :)



Hoppas Leon fick en jättebra dag!



Kram

2011-07-15 @ 23:22:36
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/.
Postat av: Annica

Så underbart söt han är <3

2011-07-17 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0