Snart flytt

Love piggnade till efter helgen så avvaktade med att åka och kolla honom. Däremot tyckte jag han kändes mycket värre igår kväll och blev då allmänt orolig i själen så ringde direkt för en tid imorse. Men det var inte så farligt, han fick inhalera där men det är nästan samma som när han inhalerar airomir här hemma. Men nu kan jag slappna av när jag vet allt är lugnt!

Nu börjar det närma sig, nästa helg flyttar vi! Det känns riktigt bra nu när vi fått tid att vänja oss. Ska bli skönt att bara bo och ta hand om familjen. När man har ett barn med lite speciella behov så räcker liksom det. Ingen tid på husmålning, gräsklippning, häckklippning osv... Vissa kanske tycker det är helkonstigt att flytta från hus till lägenhet men vi tycker det ska bli skönt. Bara ta hand om barnen och varandra :)

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson

Härligt när det känns bra,den där känslan kan ju bara ni veta vad som är rätt och vad som är helknasigt! Lycka till med flytt o hoppas ni ska trivas =0) Kram

2011-01-13 @ 19:22:24
Postat av: Linn

Va härligt för er att äntligen få flytta...Lycka till med allt å se nu till att din storebror får bära och agera flyttkarl ;)

Vilka underbara bilder på Love... sån gullig kille med glimten i ögat....och vilket puddingkort med mormor ....

Ha det gott och lycka till....//Linn

2011-01-15 @ 14:05:20
Postat av: Caroline

Jag gör mitt första besök här.



4Hoppas att ni kommer trivas i er lägenhet. Jag förstår att det kan försvinna många fler måsten och borden av att ha någon annan som är ansvarig för målning och glappande dörrar och trasiga fönsterrutor, sophämtning och allt det där. Jag trodde att vår gräsmatta var minimal men den är faktiskt lagom stor, ibland för stor. Då växer det högt, gräset.

2011-01-21 @ 10:46:47
URL: http://min.bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0