Nöjd med Loves personal :)

Tänk vad 6 veckor går fort. Inatt jobbar vår semestervikarie sin sista natt. Hon hade köpt en present till Love så frågade om det var okej att hon gav honom den sen inatt när han vaknade, så gullig och rar tjej. Hon ska studera nu och bo 10 mil härifrån men ville gärna hoppa in vid jul och så. Jag sa att hon är välkommen hit nästa sommar med, så skönt att hon ville komma tillbaka igen och ha det klart redan nu!

Jag är så nöjd med Loves assistenter nu, både ordinarie och vikarier, sååå skönt med tanke på allt bekymmer vi har haft. Har ett par vänner på fejjan som också har assistenter till sina barn och flera som haft mycket bekymmer i sommar med vikarier som haft hög frånvaro och allmänt krångel. Här har allt flutit på fint. Hoppas verkligen hösten fortsätter på samma sätt.

Love har fått nytt ståskal. Funkar mycket bättre än ståstödet. Fast nu har vi fått en bricka med som man fäster framtill att lägga leksakerna på.







Fingrarna är det bästa :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Så underbart söt han är lille Love. Härligt att se honom i ståskalet. Sådant stativ hade "min" pojke som jag jobbade hos innan också. Kanonbra!

Ha det gott.

Kram Annica!

2011-08-12 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0