Härliga människor :)

Igår hade vi besök av Hedvig och hennes föräldrar och som jag skrivit innan, otroligt trevliga människor och så givande att träffa och prata med. Att få prata av sig med människor som vet precis vad jag menar och vad vi går igenom är bra terapi för mig! Lilla Wilda och hennes föräldrar skulle också kommit men Wilda har varit dålig igen men hoppas vi kan få till en ny träff allihop så fort hon mår bättre igen.

Nu är alla assistenter tillbaka från semestrar och Daniel börjar jobba imorgon och Leon ska tillbaka till förskolan. Visst är det gott med sommar och ledighet men tycker det är rätt skönt med vardag och rutiner igen. Var sak har sin tid liksom.

Loves andningsuppehåll har fortsatt som innan. Tyckte några idag varade lite längre men bara några sekunder. Upplever att Love verkligen försöker andas men verkar ändå inte må så dåligt av det. Hoppas hoppas det inte blir värre. Stackaren.

De sista dagarna har han vägrat sova i sin säng, vill bara vara i famnen. Sover så gott hos en men så fort man lägger ner honom så är han klarvaken och somnar på 3 minuter i famnen igen. Sällskaplig är kanske ordet.

Imorgon ska han vaccineras mot vattenkoppor, skönt att få det gjort!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas verkligen att jag får träffa er någon gång i samband med att jag jobbar.Skulle vara så kul.

Wilda är helt underbar och jag trivs så bra.

Ha det gott.

Annica!

2011-08-14 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0