Härliga Love

Det är så härligt när man märker hur Love utvecklas. Jag har många gånger svårt att se det eftersom man träffar honom varje dag men ibland bara smäller det till och man tänker att jösses, här händer det grejer...

Som idag när jag hämtade honom på kortis. Pratade med den som jobbat med honom idag och nep honom lite i kinden men då blev han SKITARG och vrålade så jag fick säga förlåt och kela om honom. Då gick det över igen, precis som han förlät mig men ändå tydligt visade att det jag gjorde inte var okej för honom. Sånt är så härligt för då känns det som vi kommunicerar. Och det gör vi, fast på Loves vis. Vi får visa varandra vad vi känner och vad vi menar med ansiktsuttryck och händer istället för ord.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad roligt det måste vara för er :) hoppas allt är bra med er annars också..kram till er alla

2011-04-17 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0