förkylning igen... :(

Oj, så längesen sen sist...

Vad har hänt sen sist? Hade träff angående bostadsanpassning och självklart får vi en utbyggnad nu när Loves behov ändrats. Badrum och utrymme för alla Loves hjälpmedel + egen ingång med plats för vagn och rullstol. Handläggaren menade att vi får räkna med 1 år innan allt är färdigt. Vi ställer oss tveksamma till detta och hoppas på en försäljning då vi hittat ett annat hus i närheten som hade fungerat bättre. Vi vill ha lugn och ro, NUUUU!!!

Träffade en tjej här idag som ev kommer erbjudas tjänsten. En rar tjej som verkar vara väldigt ambitiös och hon är JÄTTE intresserad av tjänsten, värmer i mitt mammahjärta att hon så himla gärna vill jobba med vår guldklimp :) Ska träffa en tjej imorgon med så vi får se.

Stackars Love har blivit förkyld igen. Vad hann han vara frisk? en vecka? Var alldeles tyst i sin gåstol och då vet man att han inte mår bra. Ska till Wildas familj på onsdag och träffa mamman som hade en pojke med T13 som blev 20 år och det vill jag verkligen inte missa. Är Love inte bättre får han vara hemma med Mijah men hoppas nu att jag inte med blir förkyld. Får bli esberitox här nu...

Loves nya säng kom igår. Lägger ut bilder när jag tagit några... Kanonbra. Går att höja och sänka, höja huvudändan och höja hela liggdelen. Super nu när han blivit förkyld igen. Slipper man höja upp med böcker som sen kasar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

usch, stackars love som blivit förskyld! hoppas han kryar på sig snart..trevlig helg på er alla..kramar :)

2010-09-09 @ 23:09:24
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Malin & Tindra

Hej!

Vi har också haft förkylning för nån vecka sedan och för Tindra slutade det med öroninflammation och antibiotika. Orkar du maila mig och berätta om pojken med trisomi 13 som blev 20 år sen efter att ni träffats? Skulle så vilja veta hur de haft det.



Tindra har världens bästa assistent på dagis!! Hoppas så att det skulle gå att klona henne så att Love och Wilda skulle få lika bra assistenter!



Lycka till med allt!

Malin

2010-09-11 @ 22:59:18
URL: http://karperobygge.blogspot.com
Postat av: Madelene

Malin- Klart jag orkar det!

2010-09-12 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0