har natten...

Inatt har jag Love, inte något jag ser framemot... Men gick inte att lösa då vi fortfarande är för få. Storebror åker till kusinerna i Göteborg med mormor och lillmoster imorgon så när de kört ska jag gå och nana :)

Love är såklart fortfarande förkyld så fullt upp med inhalationer, näsdroppar och annat. Märks att han tycker det är jobbigt då han ibland blir jätteförtvivlad vilket han annars inte blir så ofta. Svårt att sova med hosta så det gör ju med sitt till.



Här är nya gåstolen. Uppskattat av både Love och oss.



Och så här trött blev han igår... =)

Kommentarer
Postat av: Maddr

Vad härligt att den har kommit! Och vad gott att han somnar mitt i lek och bus :)

Han ser så mysig ut!

Hoppas eran natt blir bra!



Kram

2010-10-30 @ 22:16:56
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad fin love är, hoppas natten med honom gick bra..många kramar

2010-11-02 @ 23:05:24
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0