Jag och mina vagnar.... :)

Häromdagen var jag och Love och shoppade en ny sulky till honom. Det blev en svart carena som ska ligga i bilen å bara användas korta sträckor istället för att bära på Love. Såååå mycket lättare att bara fälla upp vagnen istället för att bära runt på honom, skötväska och ibland ytterliggare mer packning. Han kommer så klart ha kvar sin vanliga vagn för promenader men den är så tung så då har jag valt att bära på Love istället för att lyfta den i och ur bilen.

Idag har jag bestämt med nytt bolag! Blev NOA som ligger i Sölvesborg, kommer bli kanon tror jag. Skönt att få det avklarat innan jul. Sen är det bara att börja fundera över vad vi ska köpa för bil... Alltid är det nåt att ta tag i ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det gjorde du rätt i:))

2010-11-04 @ 11:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0