Svenssonliv, not : /

Ikväll var Leon jag och Daniel ute (hade assistent till Love såklart) på tomten. Grabbarna hoppade på studsmattan och jag plockade upp de nya utemöblerna.

Stunder som ikväll hugger det till när man tänker på hur vi har det. Nu skulle ju Love vara med på studsmattan och haft så kul med sin storebror. Fattar inte vad en del har så emot Svenssonliv... är precis vad vi önskade oss när vi planerade barnen.  Ett. Helt. Vanligt. Svenssonliv.

Inte ett liv med främmande människor i hemmet nästan jämnt. Som gör att vi många gånger viskar för det känns som nån lyssnar. Jag vill ta hand om mina barn själv!!! Men att ha Love själv alltid skulle inte vara bra för varken honom, mig, Daniel eller Leon för då hade det inte funnits ork över till nåt. Inte ens att ta hand om Love på det sätt som han kräver. BAAH! Vill bli glad och positiv igen, nån som lite över ??

Kommentarer
Postat av: mormor

När solen tittar fram igen och det blir varmt o skönt ute känns der bättre. Hoppas mommo.



Massor av kramar från mommo.

Till Götegorgs kusinerna, mommo har ringt er men ingen svarar så massor,massor av kramar till er också!!!

2010-05-07 @ 18:57:21
Postat av: Nilla

Hoppas det snart känns bättre. Har inte själv massor av kraft o energi men delar gärna med mig av det jag har ;-)

Du är ju min inspiration och vi är så tacksamma för att du, Love, resten av din fam och din blogg finns. Där har vi funnit tröst och kraft i vårt kämpande.

Värmande kramar till dig.

2010-05-07 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0