Love är trött idag... :(

Love sov bra inatt och nu idag har han sovit i stort sett HELA dagen. Har inte känt mig oroad men nu känner jag att den där oroskänslan växer sig större och större. Vet inte om det är en sån där trötthetsperiod igen som han haft ett par gånger innan men nu är det minst 1 år sen sist.

Kisset luktar väldigt mycket igen så blir till att lämna nytt urinprov imorgon... Vet inte om det kan vara det som gör honom trött. Typiskt med för Loves läkare ringde tidigare att han åker på semester och är borta till mitten på juni. Men var det nåt kunde jag ringa Kkrona och prata med Jörgen Landehag, han är med super så egentligen inget att nojja över men jag blir alltid orolig i själen när dr Anders är iväg.


Tack Pia för de orden.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas att det bara är tillfälligt. Vilka problem Love har med sina urinvägar. Jobbigt! Visst är det hopplöst när ens läkare åker på semester. Snart fyller lillkillen 2....wow. Stor och duktig kille.

Hoppas nu Love inte blir sjuk utan att ni kan komma hit med en pigg, busig och frisk liten kille. Ser verkligen fram emot att äntligen få träffa er. Kramis Madde o ta han´nd om dig/er så länge

2010-05-26 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0