liten uppdatering

Helgen i Göteborg var bra. Leon glömde 3 vapen till turtlesgubbarna där men fick istället med sig Tildes och Tyras simmärken med hem. Ska vi kalla det jämnt byte Mia??? ;)

Love har sovit ganska oroligt sista dygnen och vaknat mycket. Många gånger vaknar han och blir jättejätteledsen. Vet inte om det är förkylningen som gör det. Sen har han de 2 sista dagarna småkrampat. Varar ca 30 sekunder men hatar de jäkla kramperna ändå. Sen är det är mycket kräk nu men är egentligen bara bra för då får han upp slemmet. Förkylning=hosta=kräk

Idag var jag nere hos kommunens LSShandläggare för att ansöka om plats på kortis. Måste säga att jag tycker hon är bra. Kanske ändrar mig när jag fått beslutet ;). Hoppas det blir bra och att vi får svar innan sommaren så man under semestern kan planera inför hösten med schemaläggning och annat.

Gått igenom de sista ansökningarna och tyvärr är det inte så många jag vill kalla på intervju. Men räcker ju 1 är bra så är det löst, haha.

Imorgon förmiddag ska jag ock Love på bilbesiktning, hoppas det går bra så vi får matning och annat att passa så vi håller tiden... Sen kommer sjukgymnasten med nya ståskalet och fotortoserna. Så dagen kommer gå fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0