familjen annorlunda

Försöker ändra utseende i bloggen men det går inte som jag vill, blir VAANSINNIG!!! Vill ha en bild på Love och sen att mina inlägg liksom rullar, så den blir lite finare. Har skickat en fråga till bloggföretaget ;), får se vad jag får för svar...

En annan sak jag måste ta upp. Jag och Love gjorde en byarunda igår. Va inne i några affärer och gungade lite på lekplatsen. Vi är verkligen en speciell familj och när jag är ute så märker jag det så tydligt. Som i en affär, biträdet ska vara så trevlig och säger -Vad söt han är. Hur gammal är han nu? -2 år nästa månad, svarar jag. Då ser man hur det bara snurrar i hennes huvud och man kan nästan se vad hon tänker. 2 år, 2 år, hur kan han vara 2 år, han är ju som en bebis.... -Åh, vad tiden går fort, säger hon till sist.

Sen i en annan affär träffade jag en ytlig bekant och man märker så tydligt vilket annorlunda bemötande jag får. Inget fel i det, utan bara annorlunda. Sen är det många som liksom vill titta i vagnen. Det är lite jobbigt. Inte så att jag skäms över Love, för det gör jag verkligen inte. Jag är GRYMT stolt över BÅDA mina grabbar men den här känslan man har över att vara annorlunda kan nog bara vi som är det förstå.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Huvudet på spiken. Går inte att komma undan "familjen annorlunda" stämpeln. Men även familjer med sjuka barn behöver köpa mat ibland.

2010-05-20 @ 19:42:34
URL: http://wildaandersson.blogspot.com
Postat av: Maria

Älskar er mycket och är så stolta över er och hur ni handskas med livet trots att det blev annorlunda än ni tänkt. Vad tyckte Love om byarundan då?



Bloggen blir säkert fin när du får till det som du vill. Blev glad när jag gick in och såg att du lagt in några inlägg. Har ringt några gånger men Daniel vill nog inte att jag ringer mer när jag stör honom mitt i spelandet. Att jag inte fattar att det är onlinespel:)



Många kramar från hela familjen

2010-05-20 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0