nån som vill hjälpa till?? =)

Hm, ett tag sen jag skrev nu men har varit lite turbulent här så tankarna varit på annat håll.

Love har krampat en del de senaste dagarna. Visserligen bara en kramp om dagen men ganska stora så fått stesolid ett par gånger. Han har också slutat andas i början av krampen, det var längesen sist. Det positiva igår var att en av de nya assistenterna jobbade så hon gav stesoliden och känns skönt att nån mer bli trygg i det inför sommaren så man faktiskt kan lämna dem hemma utan att vara orolig.

I höst kommer vi få en ny samordnare på Vita Nova då den vi har går på...... trumvirvel....föräldraledighet! Kunde ni aldrig gissa va??? Sånt har vi aldrig varit med om innan... ;). Nåja, påverkar ju inte oss så jättemycket och förhoppningsvis behöver vi inte ha fler rekryteringar de närmaste åren (peppar, peppar) och i övrigt har vi inte så mycket kontakt men har tyckt hon vi har nu är himla bra så lite trist klart. Men vad är oddsen, 2 samordnare och 2 assistenter föräldralediga och vi har haft assistans sen april förra året...

Nästa vecka kommer vi börja måla om vårt hus och all hjälp mottages tacksamt i form av arbetskraft, barnpassning eller matlagning. Alla är hjärtligt välkomna!!! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Kul att läsa lite nyheter. Jag kan skicka med lite bullar hem;) till alla målande vänner. Är det lönt att jag åker ner och stannar efter midsommar? Ni är väl färdiga tills dess?;)



Synes... Vädret ser ut att bli ok på lördag. håll tummarna...

2010-06-09 @ 22:13:59
Postat av: Madelene

haha Mia nej inte en chans att vi e klara då... Men dina barn kan leka med Leon så kan jag med måla =)

2010-06-09 @ 22:41:28
Postat av: Mormor

Räkna med mig. Jag fixar mat dom dagar jag kan. och passar barn.

Kram mommo

2010-06-09 @ 22:48:17
Postat av: Maria

Ja, jag kan hålla koll på barnen om du vill måla.

Lite privat nu, men min närmaste kollega som jag jobbade med förra året frågade häromdan hur det är med Love. Jag berättade lite om hur han mår och att ni har hjälp. Hon frågade då: men hur har de det tillsammans då? Hur får de till det när det är en person hemma hos dem? Undrar??;)(

2010-06-10 @ 18:04:06
Postat av: Madelene

Hahaha, tja, vi har ju tur att Mijah har han hemma ibland ;)

2010-06-13 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0