barnfri kväll

Vad roligt det är när det kommer lite kommentarer från läsare man inte har en aning om läser bloggen. Jag började ju blogga för att nära och kära enkelt skulle kunna följa Loves resa men känns jättekul att även andra hittar hit!!!

Igår kväll var vi barnfria för Love skulle vara hos min mamma och frågade då om även Leon kunde sova över och det kunde han såklart. Vi hade tänkt gå ut och äta och ha en riktig myskväll. Men Daniels ena bror, Alexander, var här och vi började måla väggen inne på altanen (trodde det skulle gå på ett kick...) Vi pratade och pratade här alla 3 och rätt som säger Alexander -nej,nu måste jag sticka, klockan är halv 8... HALV 8??? Vi målade klart, sen fick det bli att beställa hem pizza. Vilken mysig utekväll.... hahaha... Nåja, får bli en annan gång.

05.10 ringde sen min telefon. Love krampade. Som tur är bor vi nära så var där på 5 minuter. Då krampade han fortfarande så behövde stesolid. Sen släppte den snabbt så hem och sova ett par timmar till.

Hade bestämt med Loves läkare att vi skulle höras nu innan han går på semester så ringde han sedan på dagen. Vi höjde iktorivilen 1 droppe till så hoppas det inte blir fler kramper nu på ett tag. Eftersom Love svettas ofta och lätt så ska han även få apelsinjuice i knappen då det innehåller lite salt och riktigt varma dagar ska jag salta lite i tranbärsjuicen så han får i sig vad han behöver och gör av med.

Idag har vi varit på killebom (en festival i närheten) Det är så skönt att göra sånt som alla andra gör men ibland är det väldigt påfrestande psykiskt. Kan vara helt slut sen på kvällen men idag gick det bra tycker jag. Leon är inne i en sorts 4 års trots så för tillfället är faktiskt Love den lätte av dem ;)

Nu ska jag ner och måla lite möbler som ska bli vita. Tyskland möter Spanien ikväll så ni kan ju gissa vad min halvtyske sambo gör???

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej igen!

Har plockat fram en massa papper nu som ni säkert tycker är "kul" att läsa så när jag har er adress så skickar jag dem. Har svarat på mejlet så det är bara att gå in och titta.

Kram Annica!

2010-07-07 @ 21:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0