Stesolid som inte funkar...

På förmiddagen passade farmor barnen så jag och Daniel kunde måla. Vad skönt det är när man hjälps åt. Allt blir så mycket enklare och roligare.

Sen efter lunch begav vi oss alla 4 till sjön för lite bad. Daniel och Leon härjade loss i vattnet medan jag och Love doppade fötterna lite mer stillsamt. Ska köpa hudtejp så jag kan klistra för knappen så får vi se om herrn uppskattar att bada hela han. Måste säga att jag är väldigt glad över att knappen opererades in. Hur gör man annars såna här varma dagar? Love dricker väldigt dåligt så hur får man i såna barn utan knapp tillräckligt med vatten? Nu var det bara att in med 100 ml saft och vatten innan och sen samma när vi kom hem. Ingen risk för uttorkning direkt :)

Kände på mig att det skulle krampas här ikväll och mycket riktigt. Kvart i 8 vaknade han oroligt och började. Skulle ge stesolid men här kommer nåt konstigt. Det gick inte att få ut nåt från sprutan!!!! Nu var det ingen fara för jag tog bara en ny men i skötväskan har jag bara en spruta och tänk om det varit den som  krånglade och jag varit iväg.... Hade kunnat bli otäckt. Så nu ska skötväskan laddas med fler sprutor.

Så, nu har Leon somnat. Nu ska det ut och målas fönster på altanen!

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson

Usch vad otäckt,jag har varit med om samma sak med stesolid som inte går att få ut... Man blir lite svettig... Hoppas ni har det bra i sommarvärmen =0) Kram

2010-07-12 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0