Bättre tider?

Idag när jag hämtat Love låg han en stund i lilla rummet men började ropa lite så gick och hämtade honom, blev knäpptyst. SÅÅ KELSUGEN!!! Stackarn ,kan bara ropa när han är det och inte springa efter en...

Sen har vi haft finfrämmat här i form av Jennie och Emil ;). Love skötte sig bra, kräkte bara lite vid matbordet.. Kom faktiskt ganska mycket och ur näsan (vilket det ju gör ibland) så han var rosslig sen en lång stund. Men somnade gott några timmar efter det. Vaknade vid 17 och duschade honom då efter kräkningen men han var så upprörd men fick nappen och somnade om igen. Nu på senare tycker jag att när han är upprörd så är det för att han är trött men inte får ro så tror han mår bättre i kroppen för har inte fått alvedon så ofta nu sista tiden, peppar, peppar...

Så himla klantig idag bara, glömde totalt bort middagsmedicinerna vid 14 målet (hur man nu kan göra det, har ju bara fått det så i över 1 år...)

Vaknade igen nu vid 20 och åt men tycker det är tyst här så sover nog igen :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Känner att jag oxå vill "kääla"Loove och Leeon. Så vi säger så här att ni går ut och äter i morgon och mommo får kela grabbarna jättemycket!!!

2010-01-08 @ 21:16:38
Postat av: Jennie

Åh Kerstin, du är härlig!!

Och barnen också!!(DU MED, Madde!!)



Kan skryta med att Love faktiskt somnade i MIN famn.. :-)

Jag försökte minsann kela lite jag också.. först gillade han det, sen sjöng jag för honom......



Well well.. något ska man ju alltid lära sig varje dag..



Tack för fikat och pratstunden!

Hoppas ví ses snart igen!

Kram kram

2010-01-09 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0