Love vänt på dygnet igen...

Idag när jag hämtade Love hos Maria såg hon väldigt schleten ut så förstod att det varit en tuff natt. Love hade varit vaken sen 01.00 och sen ätit, smågnällt och hållt på. Då blir man trött. Sen har hon jobbat 4 nätter och en kväll denna veckan, då kan man väl få vara lite trött av det med :). Men from nästa vecka har vi full bemanning här så då ska de stackars assarna inte behöva jobba mer än ordinarie pass!

Love har varit mer missnöjd sista dagarna men är svullen i munnen igen så fler gaddar på väg. Hoppas det är det så släpper det nog inom ett par dagar.

Kan säga att han sovit en del idag när han nu höll låda hela natten.

I fredags var sjukgymnasten här. Vet jag sagt det innan men hon är så bra! Hade köpt leksaker till Love nu när hon varit iväg. Coola blinkande grejor! Sen frågade jag bara om hon visste om jag kan lämna urinprov att skickas på odling här nere på vårdcentralen istället för i Karlshamn eftersom vi inte ska dit på några veckor. Såklart erbjöd hon sig att ta med om hon är hemma hos oss och springa upp med till barnmottagningen. Nu har hon bara eftermiddagstider hos oss närmsta tiden men hon erbjuder sig alltid om jag har ett problem. Gör alltid det där lilla extra som egentligen inte ingår i hennes arbetsuppgifter. (Förstår att jag KAN  lämna det för odling här nere, tänkte mer om jag kan göra det utan att de ska gaffla emot att typ det måste en läkare godkänna. Vad vet jag??)



Vi pratade om Loves sneda fötter men hon tror det blir bättre sen när han sina tossor som ska avgjutas om ett par veckor.



Love tycker det är mysigt att ta på pappas skägg =)



Se här så duktig han blivit på att greppa och leka med sakerna!!! Inte så stort för andra kanske för ENORMT för oss.

En sista påminnelse...

Anhöriggruppen...

Det blir 2 träffar onsdagen 10/3 och onsdagen 17/3 kl 14.30-16.30

Där ges tillfälle att träffa andra anhöriga i liknande situation för att utbyta tankar och erfarenheter.
Kerstin kommer gå så finns möjlighet att åka med henne. Nån mer som är intresserad??? Bara hör av er till mig så anmäler jag :) . Träffarna vi föräldrar hade var mycket givande och tror detta kan vara bra för er anhöriga att få prata med andra som vet hur ni känner och hur ni har det.

Kommentarer
Postat av: Maria

hej!!

Kan inte fatta vad stor och duktig han är. Han växer verkligen så det knakar... Saknar er, det känns som längesedan. Jag hade gärna gått på träffen.



Kramar till er alla i allafall.

2010-03-02 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0