svår kramp

Nu börjar det nästan kännas komiskt, vikarien som skulle jobbat inatt är nu jätteförkyld. Jaja, nu har i alla fall den typen av förkylning gått över alla assar här så ska väl slippa mer sjuka av den anledningen :) men peppar peppar, annat kan komma.

Men med lite pussel fick jag ihop det så jag kan sova inatt!!! Johanna tar natten istället för 2 dagar senare i veckan så tar jag den ena och  Kerstin den andra på torsdag då vi har tid på sjukhuset. Längtar till vi har 3 assistenter här, då ska jag förhoppningsvis inte behöva pussla och greja hela tiden.

Imorse krampade Love. Först ca 5 minuter och så släppte den men började igen så fick ge stesolid, jättetrist. Har vi inte behövt på snart 1 år så bara hoppas att det inte är sämre kramptider på g. Det enda positiva var att Johanna var kvar så hon fick se allt med stesolid och så.

Love sover nu så ska nog kolla lite Greys...

Kommentarer
Postat av: mijah

Lilla älskade OueeLoueee... :( puss på dig! <3

2010-02-16 @ 08:23:25
Postat av: Karin

Stackars er, detta pusslande.

Skönt att Love sluppit ifrån denna förkylning. Synd med krampen bara..

Puss på dig ovelove, ses snart igen :)

2010-02-16 @ 13:49:54
Postat av: Maria

Snart kommer våren och kanske kan sjukdomarna lugna sig då??? Detta skriver jag samtidigt som det snöar ute. Jag tror ju inte på det själv...



Hoppas kramperna ger sig:( Vad jobbigt det måste vara för Love (och er) denna oro...



MÅnga kramar från Gbg



2010-02-16 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0