förkylning igen :(

Nu har OveLove blivit dunderförkyld, stackarn. Johanna tempade inatt och då hade han 38.9 så nu får han alvedon var 6e timme iaf till imorgon kväll. Får de hur han verkar då om vi fortsätter med det lite till. Har fått sån dan hosta med. Fast tror det är bra han hostar och kräker lite ibland för då kommer mycket av slemmet upp. Det har han annars svårt för att få upp.

Så idag har han mest bara myst i famnen först hos mormor och sen hos Mijah och nu hos Johanna. Jag får mysa med honom sen hela helgen!

Imorgon kommer Anna, sjukgymnasten. Är lite spänd på vad hon kommer tycka om botoxen hjälpt nåt då jag tycker det är stor skillnad. På förmiddagen ska jag och Leon till kusinerna Millie och Nikki. Han blev jätteglad när jag sa det men samtidigt då ville han även till Göteborgskusinerna Tilde och Tyra. -Det är så längesen jag träffade dem... Och det har han helt rätt i. Trist man träffas så sällan men kanske kanske att han och jag åker med Kerstin och Maja dit helgen v 7. Beror på om jag lyckas ordna det med assistent till Love när Daniel jobbar. Men vi har ju Mijah som alltid ställer upp så löser sig nog. Men erkänner att jag har svårt att lämna Love så, så vi får se om det blir av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0