Ett litet tillägg

Har nu pratat med samma sköterska igen och avvaktar med att åka in, tycker inte det känns så akut. Men kommer gå upp några gånger inatt och ge airomir och mat i knappen. VET att Linda klarar det men har svårt att släppa på det där kontrollbehovet...

Jag var SÅÅÅ VÄLKOMMEN att komma in om jag kände för det och andra gången vi pratade hade hon läst lite i Loves papper och menade att hon ser att det är en sjuk liten gosse. Jotack jag vet. Vill inte klaga men VARFÖR KAN DE INTE BÖRJA MED ATT LÄSA I LOVES PAPPER SÅ JAG SLIPPER DRA HELA HISTORIEN???? Jag ringer ju inte dit för det är kul liasom...

Sen det här med att jag är så välkommen, har alltid fått stanna längre om jag velat när vi varit inlagda så vad är då problemet med att jag ringer??!!?? Är man så välkommen in på kliniken kan man väl få ringa med utan problem...

Så mojjan, om du läser, du får jättegärna komma upp här imorgon och ta Love lite för kommer nog vara lite trött :)

Nu ska jag lägga mig några timmar, ställer klockan på 02.00 tror jag blir bra =) natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0