än värre kramp :(

Väcktes imorse av assistenternas larm och förstod att det var en kramp. Men när jag kom ner tyckte jag inte alls det var en kramp. Var osäker i flera minuter då Love skrattade och ögonen rörde sig. Dock var benen helt stela ochh han betedde sig konstigt så insåg att han krampade. Efter 6 minuter släppte den men började igen så då fick han stesolid men tog ytterliggare 2 minuter innan den släppte. Hm, ska det ta så lång tid efter stesolid innan den släpper? Ska ringa Anders imorgon och se vad han säger om det. Och så träffar jag HABläkaren på torsdag så får se om han har tid att prata kramper på ortopedronden. Skitskum kramp i alla fall. Så jobbigt när de ändrar karaktär. Känns som de är utom kontroll för tillfället och det känns inte alls bra.

Annars har dagen varit lugn, jag och barnen var hos Josefine en runda och lekte. Leon och Herman blir lite irriterade på Hilma ibland för hon vill vara med dem och leka hela tiden. Tänk om Love med kunde fått vara med och vara lika irriterande... Lille fesen var helt färdig där och somnade i famnen och fortsatte sova när vi kom hem så Leon och jag har haft en lugn kväll. De där långa kramperna och sen stesolid på det tröttar klart. Men skönt att komma iväg en runda, eftermiddagsveckan kan vara lite dryg om man bara sitter hemma.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det låter jättejobbigt det där med kramper, och obehagligt ! Hoppas du kan få någon bra hjälp med det via läkaren.



Ha det gott !

2010-02-18 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0